פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

מודעות עצמית פסיכולוגיה רוחנית

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : אחה"צ
מספר מפגשים : 7
ת. התחלה : 8/13/2011 12:00:00 AM
גילאים : לכל הגילאים
טלפון : 052-7505078
איזור : טבריה והצפון
כתובת : בן עמי 24
מחלקה : התפתחות אישית - מימוש עצמי
מחיר מיוחד לגולשי הומלס 180 ₪ במקום 250 ₪
תיאור הפעילות

מפגשים לשיחות - קודם כל פתיחת הגורל - בשיחה אחת פתרון לבעיות בחיי היום יום - ילדים עם בעיות קשב ריכוז אוטיזם - לקויי למידה . הורים שרוצים להתגרש - תקיעות בעבודה חוסר יחס מצד הבעל - עקרה שלא מצליחה להכנס להריון - בעיות של קידום מקצועי - בעיות בריאות הכי קשות - שרה מרפאה על ידי ברכות שלה אנשים נכים נרקומנים חד הוריות וכו נושעו - ~~ התיקון דורש עבודה - היעוץ של שרה דורש שאת תשבי תקשיבי תרשמי תפנימי ואז תראי שאחרי שנה שנתיים - מה שהיא אמרה קורה עכשיו למרות שקשה לך את תקבלי כלים להתמודד !!
על המדריכים

שרה שכטר מורה ומאמנת אישית בעלת נסיון של 40שנה מביאה ידע לידי יישום - אחרי 24 שנה שהייתי גרושה -היא אמרה לי תתקני בעצמך איזה מידה - ישבתי למדתי 7 מפגשים - ואחרי חדשיים בעלי הציע לי נישואין - שתביני הוא לא היה באופק שלי אפילו!!!.... וזהו . כדאי להכין מחברת למפגש לרשום כל מה ששרה אומרת - כמו רופא שנותן לך אינפוזיה - אחר כך לכי הביתה שבי תקראי על כוס קפפה תפנימי- תעשי מה שהיא אומרת לעשות - ותראי נפלאות!!!!

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות