הופעה מעולה - שווה לכולם ללכת עכשיווו

הייתי לפני שבוע בהופעה מעולה של להקה שנקראת מינימל קומפקט. מינימל קומפקט זאת להקה ישראלית שהייתה חמה א-ש-ש באמצע שנות ה-80 (ואפילו הצליחה מאד בחו"ל!) אבל אז התפרקה למרבה הצער בנסיבות מצערות... עכשיו הלהקה חוזרת לסיבוב קאמבק קצר של כמה הופעות בודדות בארץ. כדאי לכולם ללכת ומ-ה-ר!! הופעה עם ווייבים מטורפים למי שאוהב רוקנרול משובח ובועט!! שימו לב לפורטיס המצחיק ולברי החתיך, והכי הכי חשוב... בעיקר תהנו. ההופעות הקרובות: בארבי ת"א 01/02/2012 וגם 04/02/2012 בשעה 22:00
לא נמצאו תגובות לטיפ. היה הראשון שמגיב
הוספת תגובה חדשה
שם
*
 
ישוב
כותרת
*
תגובה *
תל אביב -יפו
עוד טיפים לשכונת תל אביב בתל אביב -יפו

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות | מדיניות פרטיות