הופעה מעולה - שווה לכולם ללכת עכשיווו
הייתי לפני שבוע בהופעה מעולה של להקה שנקראת מינימל קומפקט.
מינימל קומפקט זאת להקה ישראלית שהייתה חמה א-ש-ש באמצע שנות ה-80 (ואפילו הצליחה מאד בחו"ל!) אבל אז התפרקה למרבה הצער בנסיבות מצערות...
עכשיו הלהקה חוזרת לסיבוב קאמבק קצר של כמה הופעות בודדות בארץ.
כדאי לכולם ללכת ומ-ה-ר!! הופעה עם ווייבים מטורפים למי שאוהב רוקנרול משובח ובועט!! שימו לב לפורטיס המצחיק ולברי החתיך, והכי הכי חשוב... בעיקר תהנו.
ההופעות הקרובות: בארבי ת"א 01/02/2012 וגם 04/02/2012 בשעה 22:00
תגובות נוספות באתר הומלס - לטיפ זה התפרסמו 0 תגובות
לא נמצאו תגובות לטיפ. היה הראשון שמגיב
עוד טיפים לשכונת תל אביב בתל אביב -יפו