מרפאה וטרינרית מומלצת!!
לכל בעלי החיות למיניהם - כדאי לכם לקרוא זאת בעיון רב !! ברמת-השרון, ברחוב יעקב כהן 21 שוכנת מרפאה וטרינרית פשוט מעולה !! הבעלים של המרפאה: ד"ר דורון נרי וצוות הרופאים שעובד עימו - נותנים שירות מסור וטיפול מקצועי לכל חיה שמגיעה אליהם. המרפאה עצמה מסודרת יפה, מאד נקיה, ונראית מינימום כמו בית מרקחת. יש כמה חדרי טיפול (כך שלא נדרש זמן המתנה רב!) וכמובן האבחון של כל בעיה והטיפול הפשוט מעולה שהם נותנים לכל חיה שמגיעה! לא זול... אבל שווה כל שקל! לי באופן אישי הם הצילו פעמיים את החתולה שלי שהלכה כמעט למות!! מאד אכפת להם גם מבע"ח שמוצאים ברחוב. יצא לי כבר כמה פעמים להביא אליהם לטיפול חתולים שמצאתי ברחוב. ברוב המקרים הם טיפלו בהם ללא עלות וגם עזרו לי למצוא להם בית חם. במקרים מועטים - לקחו תשלום ממש סמלי, עבור טיפולים שהיו קצת יותר מסובכים... מאד מאד ממליצה :-) שירה
תגובות נוספות באתר הומלס - לטיפ זה התפרסמו 0 תגובות
לא נמצאו תגובות לטיפ. היה הראשון שמגיב
עוד טיפים לשכונת רמת השרון ברמת השרון