בית קפה שכונתי חדש ומקסים במתחם "גן החשמל" שבתל-אביב

רוצה להמליץ בחום על בית קפה חדש ושכונתי בשם "די-פרוג'קט", אשר נפתח לאחרונה במתחם גן החשמל שבתל-אביב (רחוב החשמל 12). בית קפה מקסים, עם אווירה נינוחה, נטול פוזות ומניירות ובעיקר כזה שאינו "עמוס" עד אפס מקום באנשים. ניתן לשתות בו קפה איכותי וטוב, לאכול מנות משתנות (כמו: טוסטים, סנדביצ'ים וסלטים) וגם לטעום ממאפים איכותיים אשר נאפים במקום ומוצגים לראווה בויטרינה הקטנה ש"יושבת" בתוך הבאר. בית הקפה כולו באווירת וינטג' - עוצב ואובזר ברהיטים ופריטי ענתיקה אשר נאספו בקפידה ע"י בעלי המקום. למי שמגיע - מומלץ מאד גם כן לשים לב, לשירותים (ללא ספק) ה"חד פעמיים" שבמקום - שירותים אשר מוקמו בתוך חלל מעלית אותנטי ואמיתי לחלוטין! מחירים נוחים, שירות לבבי - ללא ספק, אחד המקומות הכי נחמדים בעיר :)
לא נמצאו תגובות לטיפ. היה הראשון שמגיב
הוספת תגובה חדשה
שם
*
 
ישוב
כותרת
*
תגובה *

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות | מדיניות פרטיות