בית קפה שכונתי חדש ומקסים במתחם "גן החשמל" שבתל-אביב
רוצה להמליץ בחום על בית קפה חדש ושכונתי בשם "די-פרוג'קט", אשר נפתח לאחרונה במתחם גן החשמל שבתל-אביב (רחוב החשמל 12). בית קפה מקסים, עם אווירה נינוחה, נטול פוזות ומניירות ובעיקר כזה שאינו "עמוס" עד אפס מקום באנשים. ניתן לשתות בו קפה איכותי וטוב, לאכול מנות משתנות (כמו: טוסטים, סנדביצ'ים וסלטים) וגם לטעום ממאפים איכותיים אשר נאפים במקום ומוצגים לראווה בויטרינה הקטנה ש"יושבת" בתוך הבאר.
בית הקפה כולו באווירת וינטג' - עוצב ואובזר ברהיטים ופריטי ענתיקה אשר נאספו בקפידה ע"י בעלי המקום.
למי שמגיע - מומלץ מאד גם כן לשים לב, לשירותים (ללא ספק) ה"חד פעמיים" שבמקום - שירותים אשר מוקמו בתוך חלל מעלית אותנטי ואמיתי לחלוטין!
מחירים נוחים, שירות לבבי - ללא ספק, אחד המקומות הכי נחמדים בעיר :)
תגובות נוספות באתר הומלס - לטיפ זה התפרסמו 0 תגובות
לא נמצאו תגובות לטיפ. היה הראשון שמגיב
עוד טיפים לשכונת גן החשמל בתל אביב -יפו