טיפולי פנים איכותיים - במחירים טובים
לפני כמה חודשים החלטתי שנמאס לי ללכת כל חודש לקוסמטיקאית ואני רוצה לעשות הסרת שיער מהפנים. חקרתי את הנושא וראיתי שבטיפול בלייזר יש כל מיני סכנות כמו השארת צלקות וכוויות וזה קצת הפחיד אותי. המשכתי לחקור וגיליתי שיש שיטות נוספות להסרת שיער. החלטתי ללכת בסוף על הסרת שיער בשיטת 4mp. חיפשתי את המכון הקרוב אליי וגיליתי שיש להם מכון ממש קרוב לבית. מתברר שיש להם מכונים בכל הארץ.
אני מאוד מרוצה מהתוצאות המהירות וממליצה בחום.
האתר שלהם הוא www.4mp.co.il
תגובות נוספות באתר הומלס - לטיפ זה התפרסמו 0 תגובות
לא נמצאו תגובות לטיפ. היה הראשון שמגיב
עוד טיפים לשכונת כל הארץ בכל הארץ