ד"ר לק

הגלידריה הותיקה ד"ר לק היא מהמוצלחות בארץ. לדעתי הוותק שלה גורם לה להיות מחוברת מאוד לטעם הישראלי, כשזכור לי אפילו שאכלתי שם גלידה בטעם במבה אדומה... מומלץ בחום תופס כאן משמעות כפולה.
לא נמצאו תגובות לטיפ. היה הראשון שמגיב
הוספת תגובה חדשה
שם
*
 
ישוב
כותרת
*
תגובה *

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות | מדיניות פרטיות