שצ'ופק - דגים
מסעדת הדגים ופירות הים שצ'ופק נפתחה לקהל ב- 1900, כך אומר השלט בכניסה, והדגים בה הם הטעימים בתל אביב. את הדניס (המנה האהובה עליי) הם פותחים לחצי ומנקים אותו ביסודיות, הסלטים טעימים במיוחד החצילים !
לא נמצאו תגובות לטיפ. היה הראשון שמגיב