בנדיקט הרצליה - ארוחות בוקר גם בשעות הקטנות של הלילה

מסעדת ארוחות הבוקר המפורסמת "בנדיקט" מת"א, עשתה עלייה לאזור השרון, והגיעה לפני קצת יותר משנה לאזור הרצליה פיתוח. "בנדיקט" נפתחה על חורבות בית קפה "פיקאסו" המיתולוגי, ומשמשת היום כמוקד משיכה לכל נפש רעבה, ובעיקר לכל מי שחשקה בטנו בארוחה טעימה ומשביעה. במחיר של מנה מהתפריט אתה מקבל שתייה (כולל חריפה) לבחירתך, סלט ירוק קטן, ולחמניות הבית עם ממרחים וריבות ללא הגבלה (טעים!). אין אחד שלא יוצא משם שבע ומרוצה. אני אישית ממליצה על אגס בנדיקט בנוסח "פלורנטין" (תרד מוקרם בגבינה) - ללא ספק המנה המנצחת של המקום !!
לא נמצאו תגובות לטיפ. היה הראשון שמגיב
הוספת תגובה חדשה
שם
*
 
ישוב
כותרת
*
תגובה *

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות | מדיניות פרטיות