הדסון

מסעדת הברסרי הדסון מתאימה לעובדים ברמת החייל (שמרווחים מספיק) או למי שגר בשכונות שבאיזור ובא לו להתפנק בארוחת ערב ממש טעימה, מומלץ גם להגיע במיוחד מפני שהבשר שם הוא פשוט מעולה ! כולנו נהנו מהמנות שלהם האוכל שם מדהים.
לא נמצאו תגובות לטיפ. היה הראשון שמגיב
הוספת תגובה חדשה
שם
*
 
ישוב
כותרת
*
תגובה *

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות | מדיניות פרטיות