הדסון
מסעדת הברסרי הדסון מתאימה לעובדים ברמת החייל (שמרווחים מספיק) או למי שגר בשכונות שבאיזור ובא לו להתפנק בארוחת ערב ממש טעימה, מומלץ גם להגיע במיוחד מפני שהבשר שם הוא פשוט מעולה ! כולנו נהנו מהמנות שלהם האוכל שם מדהים.
לא נמצאו תגובות לטיפ. היה הראשון שמגיב