מתחם הבימה המחודש

בעיצומו של החורף לאחר קיץ של מאבקים ודרישה לצדק חברתי נפתח מתחם הבימה לקהל הרחב, והוא יפה ושווה בדיקה, אחרי בכל מגיע לנו גם לבלות במקום הזה.
1.
|
מנחם, טלזסטון
8/23/2012
|
אגר"ה 18
 
אחינעם את מפורסמת בינטרנט
 
הוספת תגובה חדשה
שם
*
 
ישוב
כותרת
*
תגובה *
תל אביב -יפו

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות | מדיניות פרטיות