מפגש גשר הירקון
בתחנת הדלק פז ביציאה מתל אביב נמצא ה- "מפגש" הותיק (מקום מפגשם של אוהדי מכבי תל אביב במיוחד). המקום ביתי במיוחד מעין מסעדת בשרים אך עם אוכל ביתי טעים ובריא לצידן. מומלץ לטעום את הסטייק הלבן למי שבעיניין ואת הממולאים !
לא נמצאו תגובות לטיפ. היה הראשון שמגיב