אלכסנדריה

ביקרתי שם ביום שישי שעבר..אכלתי ארוחת בוקר איטלקית,שתיתי הופך ואכלתי טארט תותים.. ארוחת הבוקר הייתה מצוינת, הלחם המלא היה טרי, החביתה היתה מציינת והרגישה איטליה! מחכה לחזור לשם:)
לא נמצאו תגובות לטיפ. היה הראשון שמגיב
הוספת תגובה חדשה
שם
*
 
ישוב
כותרת
*
תגובה *

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות | מדיניות פרטיות